The Pumpkin Files part II.

Zdroj: Helloween.ws

Vítejte v The Pumpkin Files, několika-dílné sérii vyprávějící o produkci nového alba, mnoha zákulisních informacích s komentáři členů kapely. Za předpokladu, že pronikneme do pracovního procesu profesionální skupiny, doprovodíme Helloween během psaní, skládání, nahrávání a mixování nových písní, produkce nového DVD a rozvržení turné...

Část II.: Znovu-sjednocení se starými přáteli.
V roce 2004 podepsala kapela smlouvu s Bottom Row a Janen Bayatim. Muž, který díky svému umění dosáhl několika multi-platinových desek jako manažer Gotthard, je v podstatě starý známý Andiho. Oba dva se znají už od doby, kdy byl Andi ještě zpěvák v Pink Cream 69 a bydlel v Karlsruhe. "Muselo k tomu dojít", vysvětluje. "My, jako skupina, jsme museli začít řešit naše ztráty na trhu, protože šlo o naše obchody. Z tohoto důvodu jsme museli opět cítit, že hlavní slovo máme my. Museli jsme se zbavit lidí, a teď mluvme na rovinu, lidí kteří nás jenom využívali."

A tak jsou Helloween a Andi opět dohromady s managementem vedoucí Janem, který byl jedním z jeho nejlepších přátel a Andi je šťastný, že se z nich znovu stali přátelé. Deset let neporozumění jsou ta tam. Nakonec se usmířili a ujasnili si všechny neshody, které mezi nimi vznikly při odchodu Andiho z PC69. "Jan mi připomněl, že předtím jsme se navzájem respektovali", ujišťuje Andi. "Naši synové jsou taky přátelé a často se navštěvují. Pochybuji, že bych dovolil svému synovi ho navštěvovat, kdybych k Janovi necítil respekt".

On je jistota, že se Bottom Row ukáže jako ideální řešení pro Helloween. U Sanctuary jsme byli pouze malá ryba v jejich velkém obřím ochodním gigantu. Bottom Row je záruka, že se bude kapele a jejím požadavkům více věnovat. "Z některých rozhodnutí z vedení Sanctuary jste cítili, že je dělá nějaký manažer, který o nás vůbec nic neví".

Každopádně skupina, jejich management a jejich label SPV toho mají ještě hodně co dokončovat. Nemluvě o novém albu, je zde i DVD se všemi videoklipy za celou jejich kariéru. Hlavní linky byly naprogramovány v Andiho studiu, "kromě dvou videoklipů, které se nějak ztratily", upřesňuje Andi problém, který nastal s vydáním DVD. "Sanctuary England je ztratila, když stěhovali kancelář. Pokud je nenajdou, tak se spolehneme na jiné zdroje. Hlavní ale je, že chci ujistit fanoušky - Nové DVD bude mnohem lepší než poslední High Live z roku 2002, kde byl starý záznam akorát nahrán na DVD a nic víc. To byla velká urážka fanoušků, za kterou se teď cítíme odpovědní. Ale rozhodně to bylo naposled. To garantuji."